home (:

ah då är hemma! ganska hemskt att vara tillbaka hemma, men ändå skönt att slippa skrikande ungar haha (;
va i skolan fram till lunchen sen tog jag tåget hem och sedan åkte jag och pappa uppåt :D fint väder och så, så man va ganska pigg, så satt och plugga BKF lite .... trist memn vafan ;) måste göras..
stanna såklart på godisflyget i örkelljunga, blev något kilo godis där haha ;p sen blev det att köra hela tiden fram till ödeshög där va käka middag på RASTA .sjukt gott där alltid haha!
kom fram i norrköping vid 8 på kvällen och då kom lite av släkten för att hälsa oss välkomna så blev fika där sen kollade jag&linnea på andra avenyn ;D <3 I LOVE. haha
vaknade sjukt tidigt i fredags, uppe med tuppen iochmed ungarna skrek haha! så det blev en vända till eneby kyrkogård för att hälsa på farmor.. sjukt fin gravsten du hade :/ .. <3 blev massa blommor och ljus där sen åkte jag,storasyster,elvis,pappa & linnea till stan, hittade dock bara knästrumpor, grå kofta och ett festlinne. ingen vinterjacka där iheller :( fan också! menmen ..
sen kom dedda,vokosova,karolj och irene för att äta kvällsmat senare. mycket gott, sen på kvällen blev det IDOL 2008, också någon film på 6an (: satt och mös med lilla volle hela kvällen, förtjust i lilla mig (a haha!
vaknade tidigt på lördagen också, och då blev det kyrkogården för att lägga fler ljus och sånt sen lämnade vi linus på lazerdome för han skulle på kalas där (: sen åkte vi mot skåne igen, jävla väder ute!
kom hem kl 7 typ, sen fick jag besök av robin på kvällen <3 mycket trevligt. tacktack sötnos!

bilder kommer sen ;D <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0