ingen tid för blogg idag ;p

då är det kväll, och det blir mitt första och sista inlägg för dagen ;p inte haft tid!
kaos i skolan, folk gråter, jag skriker och blir förbannad, smäller igen dörren och går min väg, palla folk som ska börja gråta och skit för ingenting? men vafan.. ;p
blev massa omoget snack med jessica&sara idag såklart, kiko va också där ltie ;D grr hahahaha! sexsexsex ;p sjuka i huvudet, mitt på lektionen:
- lärare, vad ud vad celina ska göra idag?
jag: amen förfan :P
sara: du vill inte veta, men berätta nu celina
jag: tvätta (a "not"
sara: och vad händer där i källaren med hmmhmm ;p ?
jag: ah håll flabb x)
HAHAHA! finns inte sjukare människa ;p
men när jag kom hem från skolan, så kom robin hit och han stack nyss så jag ska faktiskt sova.
tack för en mysig och trevlig kväll med dig <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0