kanelbullens dag!

ohyes blev såklart en stor kanelbulle idag tillsammans med mamma! ;D inte varje dag jag äter de precis så fick passa på nu när det ändå är kanelbullens dag! (;
vaknade vid 11 imorse och då lämnade jag min kamera till pappa för han ska lämna in den i lund, men går inte. vet ni varför? Jo för att DEN ÄCKLIGA JÄVLA STEN HAR SKRIVIT DE PÅ HANS JÄVLA NAMN, SÅ ÄVEN OM VI HADE GARANTI SÅ STÅR KAMERAN PÅ HAN.. har fan inte råd med en ny kamera nu också! ahh .. olyckan har inte vänt inu för mig&mamma.
iaf så blev det att sola i ca 20min, så jävla skönt. somna direkt och vaknade upp av att det släcktes. då hade jag bränt skinkan (; grr hahahha!
ska ta en tupplur nu, ikväll blir de tingvalla<3



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0