ktown today!

hejhopp läsare! som ni läste imorse så besökte jag min vän i kristianstad. "ktown"
skrev schemat innan, så orkar inte skriva de igen haha!
men iaf så gick resan bra, även om det stank skit på öresundståget för en tant som satt i samma "rum" som mig luktade för mycket parfym, dock ingen god parfym ... menmen ;p
väl framme så stog lilla josefin och väntade på mig (; en kram och sen tjohej iväg till stan. blev massa affärer, hittade en härlig halsduk, vit och stor också en vinterjacka. everest, kort modell. men vill inte ha sån :( vill ha andra "bröstfickor" också militärgrön, detta blev en brun ...... menmen :'( ! får väl överleva vintern utan militärgrön, varken hittat i norrköping,lund,malmö eller kristianstad så jag gav upp!
blev besök på mc donalds med släkten x) värsta släktträffen vid oss, hahahahaha ;p inte släktträff men ja, josse fattar.
helt plötsligt var klockan redan 16.00 och det va dags att gå till bussen, hennes buss blev inställd så hon vänta på mig. sen på min buss och satt där i mörkret i nästan 2 timmar, somna till lite halft ;p sen rakt på tåget i ystad och hemåt!
duschen, mat med mamma sen ciao bella tillsammans med mamma. <3
ska sova nu, orkar inte sitta uppe med. älskling kommer imorgon vid 12 tiden, så upp iaf kvart i 12 och öppna till han haha x) sen lägger jag mig igen ;D hahahaha!



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0