midnatt, ohyes.

kvällen har varit cp .. dyster fredag :/ ! hatar de, vill att allt ska vara som innan, känns märkligt nu.. hjälp, vi två är perfekta, vivivi <3 du&jag.
iaf så orkar jag inte tänka mer på de...eller jo men inte skriva om det här.
suttit och kollat igen ALLA mina bilder, ah gillar de. saknar tiden i skurup lite, så kul man hade med er, mina brödrar pontus,fredrik,tobias,pitcher,eric och er alla... saknar även prag lite när jag kollar på bilderna, eller nej.. jo naglarna ;p men inte lärarna, lite elever.. men skönt att vara väck från skolan så det var iaf ett bra avslut på alleskolan.
men nu skaj ag sova.. imorgon blir det kyrkan .. :'( vill inte bli påmind om att du inte lever bredvid mig mer :'( <3

xoxo/Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0