minnesnack.

klockan har nyss passerat 23 och det är nog dags för mig att sova snart, inte så trött men bara jag lägger mig ner så somnar jag direkt. inga svårigheter för de när jag sover ensam och allt är tyst ;D
sitter just nu och snackar lite minnen med min saknade vän argjent sefa. fan vad jag saknar dig vännen! så kul vi haft tillsammans sen 7an, du har alltid legat mig varmt om hjärtat, haft underbara stunder, men även lite småtråkiga. när mått dåligt har du alltid stått med öppen famn och torkat bort mina tårar. du är underbar! kom upp här och hälsa på en dag med linus förfan! mamma&jag saknar er ...
men nu är det gonatt, imorgon blir det inte mycket bloggande iochmed pojkvännen kommer men litet inlägg ska jag försöka få ihop ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0