olycksveckan.

hrm denna veckan har varit katastrof i familjen larsson/karakas. ah förfan x)
tänkte berätta allt som hänt:
- robin dumpa mig
- stopp i vasken
- propparna gick
- plattången small i min arm
- bråk med min bror
- ingen match "hif&mff"
- min kamera har gått itu
- mobilen fuckar.
- bilen är på verkstad

ja det va en lång lista ;p haha! olyckan har fallit på just mig och mamma denna veckan, känns inte bra! så får hoppas att det vänder nu snart. typ denna helgen, för palla få en dålig helg ;p

i skolan, hrm inte gjort ett skit! haft 2 lektionen där man arbetat, blir aldrig så mycket arbete för man gå och sätter sig i matsalen och käkar frukost på varje första lektion ;p gott men ja haha!
har köpt ny plattång, min small imorse ju.

ikväll, limpan kommer förhoppningsvis och hämtar mig så blir det trelleborg hela kvällen (: robin är dock inte ute.. han skulle iväg över helgen.. synd men hoppas du får skoj (: <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0