party igår!

fyfan fest i skurup igår hos min självaste barbiedocka <3 mycket trevligt men det var som en djurpark för där va så mycket folk att man knappt kunde gå, och kände fan inte hälften men vafan! jag hade skoj så ;p
minns dock inte så mycket, men blev "förfest" hos smulan innan med sara,pernilla,jessica,mill& då smulan sen tc grillen innan barbie.
när vi skulle dra från barbie så hitta jag bara en av mina nya skor, så tog ett par andra hhhahaah x) men sen ringde linus och stod med tjejen som jag hade hennes skor haha! så fic kvända och köra tillbaka ;p "åkte med smulan,pernilla,limpan,robin&mulle" så fick hon hennes skor, och jag gick in där tillbaka och leta efter mina, tack sophie för att du hjälpte mig! haha ;D fan va sur jag va, skrek ftta och allt hela tiden, ahhh fuckfuckfuck menmen. löste sig.
körde tll trelleborg sen då! hem till ollie med massa folk, mysigt. sen kom frank och hämtade mig&smulan <3
hemma vid halv 3 typ.



xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0