sämsta fredagen på länge..

min fredag blev på soffan, sjukt hög feber och kunde inte äta pga av halsbölden.. nära på att vi åkte in till akuten men blev inte så, en jävla kväll alltså! blir så lack ..
sen vakna jag idag och svettades, tog två alvedon och sen tog jag precis en till och mår mycket bättre. kan stå på mina ben utan att jag viker och jag är nte yr mer. halsbölden försvann ;s sånt jävla skit! den försvinner så jävla snabbt så det är sjukt.. just när man tror den är som värst så vill man vänta lite till tills man åker in, men då försvinner den .. ah!
så nu kan jag äta igen, skönt.
sen har jag lite feber kvar bara, men kvällen blir väl hemma idag igen.. även om jag vill till mill som har fest <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0