sista inlägget för helgen?

ja då är det onsdag kväll, och jag åker imorgon (: skönt ska det bli att komma upp där igen, känner mig som hemma med de folket och allt känns så bra där uppe. tillsammans med mina små gullungar, all shopping & stund med daddy, inte ofta jag och pappa har tid för varandra.
sticker som vanligt till skolan imorgon 07.15 sen har vi bara matte,studiepass,bkf & lpl. så jag går på matten och på det 2 timmars långa studiepasset så försöker jag ta min grupp i bkf och göra våra sagor där så kan jag åka innan lunch istället,mycket skönare att komma dit tidigare. onödigt att sitta i 2 timmar och göra ingenting och sen ha bkf, när jag istället kan ta mig tid till min grupp och göra BKF då!
men ska försöka skriva ett sista inlägg imorgon efter skolan, sen blir det inget internet på hela helgen ;p Phuuuu ... men klarar mig ;p fan förr hade man inget internet (; + att jag tröttnat på de, har ju min mobil haha! så bara ring/smsa.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0