skolan och sånt.

hänt idag? jodå sovmorgon fick man så det va iaf något positivt (; haha!
kom till skolan och där hände inte så mycket, hade BKF i två timmar, fram till lunch. satt och gjorde horn till bockarna bruse ;p söta ni blev (; haha! sen hade vi äcklig lunch och sen LPL där jag&jessica redovisade (:
matte. ah så drygt det är, ska ha diagnos i de på torsdag.. är så trött på matte, detta kapitlet är det tråkigaste och svåraste inom matte för min del men biter ihop! sen blev det samhäll, slapp redovisa så det blev att fixa till lite på vårt arbete för jag och jessica hade ju typ inte gjort ett skit av de haha ;p Så vi satt där ute medans det va helt tomt så kom där fram en kille till oss och bara:
- är ni syskon?
vi bara: ehm nä? ;p
han bara: jaha okejdå, ni är inte lika.
"hrm, varför fråga du då varför vi va syskon om vi inte är lika haha ;p " ajja, så kan det gå ibland.
drog hem sen, där mamma och jag först stack hem till robin "min bror då" sen gick vi och solade, så jävla skönt. somna direkt, (: sen hem direkt och åt/drack nyponsoppa.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0