SOLIGT (:

hejhej läsare (: har ni kollat ut, och sett va fint väder vi har nere i skåne idag? ;D
själv har jag bara varit inne hittils.... synd iochmed det inte blir ofta vi får lite sol nu när vintern kommer in.
har iaf gjort något bra idag, har dammsugat hela lägenheten och torkat av inne på mitt rum haha (: det behövdes, dammet höll ner från tavlor,bord och hylla haha! men nu är det också gjort, bra ju!
AH VILL BARA GÖRA OM PÅ MITT RUM! vill måla om och tapetsera, har mitt "drömrum" i huvudet, och vill ha det nu .. men blir inte förän efter årsskiftet eller julen? får se.
vill bara städa,städa och rensa upp bland alla lådor så jag kan slänga ut lite grejer men går inte att städa så mycket så jag kan slänga en möbel... haha x) tyvärr, samlar på för mycket skit, gör ni också de ;p? haha.
men nej, nu ska jag nog klä på mig, och traska upp till mammas jobb för att hämta pengar, och sen ner till Carmén för att hämta mina glasögon, men robin kommer snart. får se om jag hinner (:

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0