söndag, en regnig söndag.

hejhej alla söta läsare, även om ni är få ;p
vad ska alla hitta på med ikväll, en sån här tråkig dag med sämsta vädret ?
själv ska jag iväg och sola nu, precis ätit frukost, oh gott som fan! inte ätit sen i fredags morse, då jag åt en macka sen har halsen varit så svullen så inte kunnat äta, mer än nyponsoppa haha x) gått ner 2 kg på de, hääärligt (: fast de går man säkert upp nu när man kan äta igen ... magen börjar redan reagerar på att den får mat.. usch ja!
igår skulle jag egentligen till mill tillsammans med min pojkvän men han blev dålig .. :( så det blev hemmakväll med mamma, och beck på tv (: alltså hela helgen har spenderats med mamma .. men det tackar jag inte nej till för hon är så underbar (:
händer ikväll? ska iaf snacka med josse om imorgon, ska ta buss till henne då (: nervis ;p haha!

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0