Sssssmarrigt (;

direkt när man kom hem från skolan så hoppa man i ett dopp och sedan la jag mig framför soffan där jag satte igång en gammal film. Hipp Hipp Hora ! ahh gud, snacka om åratal sen man såg den så hade tråkigt så vafan ;p
mamma kom hem så då käkade vi lite pytt i panna sen la jag mig under täcket och somnade direkt, skulle egentligen kolla på The hills men bara gamla avsnitt tyvärr så ja .. vaknade nu, så sovit i kanske 2 timmar. skönt att få lite sömn, varit så jävla trött på morgonen nu hela veckan..
sitter nu och käkar äppelkaka, mamma bakade två stora äppelkakor medan jag sov så tog en sked, också vaniljsås såklart ;D SSSSSSSSMARRIGT (; <3

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0