tidig kväll.

måndagar är den tråkigaste tvkvällen någonsin ;p ingenting på tv, och jag menar absolut ingenting. eller jo färjan men hur kul är de? bara fjantit program där folk är fulla osv.. alltså är måndagarna en bra "pluggdag" fast idag orkade jag dock inte göra klart mitt BKF arbete och plugga på engelska iochmed vi har engelska skitprov på fredag ... menmen! löser jag alltid (:
ska faktiskt stänga datan redan, huvudvärk fortfarande så jag&mamma har bestämt oss för att gå till optikern på onsdag (?) och kolla min syn ännu en gång och sedan ska jag välja ut ett par bågar, om jag inte tar dom jag haft innan? och bara sätter annat glas i, iochmed jag klär i dom jag har. fast vill ha nya, seo m jag hittar några som jag tycker passar mig.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0