tillbaka ;p

blev inte skrivet så mycket igår.. orkade verkligen ingenting! ingen sömn, och ett dåligt svar. eller svaret va bra, blev nöjd över det för jag fick en förklaring men det va inte de svaret jag ville ha.. men gått över de iaf, kan inte gå och vara dyster varje dag i hela mitt liv.. kommer nya killar. men trott så mycket om han&mig. älskar han, och vill ha tillbaka honom men detta va hans val.. <3 ska försöka bli som innan, hoppas vi lyckas "tuffing (;" haha ..
du va så söt, den sötaste jag träffat (:
men iaf, idag så fick vi reda på våra BKF prov, ohyes jag fick VG! 3 jävla fel på hela provet x) hahahaha. stör mig men vafan är nöjd med resultatet ;p
men nu ska jag faktiskt gå hemifrån, ska gå till "petras fotvård" mamma ska dit, så skaj ag kolla naglar och så. för dom bygger det där, också har dom massage men det intresserar mig inte så mycket faktiskt ;)
kommer nog in sen och skriver lite <3

xoxo /Celina
du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0