tingvalla igår !

jag&jenny satt hos mig innan det blev tingvalla, satt mest och snacka skit, musiken på full volym och drack.längesen man umgicks med henne så det va skönt! ;D robin kom upp en runda också, min bror då.

klockan gick segt men tillslut så blev den kvart i 10 och då kom jonny,dennis&timmi för att hämta oss! så blev det raka vägen till tingvalla ;D Ohyes! in där, träffade sara,kasim,wg och folket (: mycket najs. men fyfan ursäkta mitt språk men detta är min åsikt om de. så himla många utlänningar, klart dom också får vara där men dom behöver inte "äga" hela tingvalla och gå och ta på varenda en, blir så irriterad och ja det blev sara med som åkte ut vid 1 tiden hahahaha x) förutom de så hade jag skit skoj ;D verkligen.

timmi,dennis&jonny hämta oss, körde till skivarp för att lämna henne sen vidare till mig ;D trevligt i bilen, alltid med er killar förfan! sen hem och la mig.

vaknade vid 16 tiden, fyfan. så sent! också hade jag stämplar över hela kroppen, fick den på armen men legat konstigt så fått stämpelen över min kropp hahaaha x) upp och hoppa, in i duschen för att bli fräsch igen, alltid så skönt med en dusch direkt efter man festat. sen blev det frukost/middag kl halv 5.  & nu sitter jag här. <3



xoxo /Celina
vill ha dig tillbaka, en ny chans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0