HEMMA (:

skoladagen kändes mycket lång för mig, som både haft lite feber, bölden tillbaka så min röst försvann vid 10 tiden på skolan ;p så pratar som en kille som är i målbrottet.. hemskt!
men iaf så hände det massa i skolan, som ni vet har jag gått i skolan i nu typ 3 veckor, och idag var det  "catfight" känns onödigt att det är nu i början men vafan. inget man kan hjälpa ;p
haha tyckte faktiskt det var lite kul ;p fast jag har ju min åsikt om det hela, onödigt men kul.
men slutsnackat om catfight mellan anonyma tjejer i klassen ;p se hur det blir nästa vecka haha.
iaf så sitter jag nu vid datan och lyssnar på musik. Nyss duschat ;D så ska bara fixa mig och så nu, sen kommer mamma hem och gör spagetti och köttfärssås till oss. hoppas jag kan äta, för just nu är jag bara spyfärdig, hostar jag så klöks jag.. usch!
men skriver senare, innan jag åker till trelleborg.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0