shopping (;

skolan var dryg.. inte gjort ett skit typ (; haha! chill som fan. men mycket gladare idag, sken nästan upp som gud haha.
efter skolan så blev det att möta melissa på stationen också tåget till malmö ;D gick då av där och då började allt, in i alla affärer, gick in i whopps, & hitta inget, katastrof :o hittar alltid minst en sak där inne, sjukt snygga&porriga kläder. sen blev det även pink&purple. och där hitta jag en fin klänning jag kunnat ha på namamas stensättning nu i oktober :'( ... grymt fin.. men ska in till malmö med pappa en dag med, så får jag köpa en svart klänning då ...
men hittade faktiskt en sak x) en ända sak .. i hela malmö, sjukt! men det var en BH ;D sjukt porrig! den passar ihop med dom porriga trosorna som jag fick av melissa, om ni minns? annars  får ni gå ner massa inlägg, runt den 12 september ;p
kom hem vid 9, oich då blev det duschen direkt. sitter och käkar polkagris nu, sen ska jag lägga mig i sängen bara och kolla lite tv & smsa haha!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0