soft hemmakväll.

denna kväll har spenderats tillsammans med mamma&min bror som kom upp för några timmar sen, kollat lite film, snackat skit och bara haft allmänt kul! tycker om när min bror kommer hit på besök, vilket har blivit oftare. (:
bjöd hit hans flickvän också på lördag ;D dom ska fira ett halvår samma dag som kalaset så tänkte att dom kan käka här och lite så också!
nu sitter jag bara här, tänkt göra lite på vårt grupparbete! för det händer ju ingenting i skolan så gör det hällre själv och lämnar in. låter inte folk förstöra iochmed jag har mitt mål.
ska nog sova snart, eller faktiskt läsa lite på boken SÅLD som jag pratat om tidigare, inte kommit så långt på den iochmed jag inte haft tid för de!
bad imorgon i skolan, usch i det äckliga vattnet på ystad badet. ÖÖÖRRK!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0