uppe med tuppen ;p

haha ja klockan är 09.00, & nästan uppe med tuppen. Känns konstigt att vakna såhär tidigt på en lördag.. menmen!
ska käka frukost nu sen komma pappa och hämtar mig,och då ska vi köra till Lund. och därmed NOVA ;D och då kallar shoppingen på mig! najs, hoppas nu jag hittar det jag ska (:
ikväll, vad ska jag göra? vet inte om jag ska till smulan på förfest sen parken.. inte bestämt mig, kommer jag ens bestämma mig? får ta på mig fint och gå dit, sen snacka med min pojkvän om hur vi ska göra, och därefter så bestämmer jag mig ... alltså typ 1 timme innan ... :/
hoppashoppas, blir detta bra. då börjar jag bli troende .. <3
finns på telefonen hela dagen, så bara ring/smsa om det är något.

xoxo /Celina

Kommentarer
Postat av: amanda

gillar din header!

2008-09-27 @ 09:23:54
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0