GOD JUL!

Idag är det den 24 december, Julafton!

Igår så firade jag och min pojkvän jul hos hans moster tillsammans med hennes barn, robins syster och pojkvän också robins mormor&morfar (: Hade en riktigt trevlig kväll, tomten kom med klapparna också blev det massa mat, kakor och godis. Spelade ett julklappsspel ;D Jag fick presentkort på gina tricot av robins moster och i julklappsspelet fick jag parfym och någon barnbok haha!

hostat hela natten så somnade vid kvart i 5 på natten.... så är ganska trött nu. Vaknade sen vid 11 och då blev det duschen och frukost med mamma. Öppnade min första present och det va en trippeltång :D SKIT GLAD! haha. Nu ska vi köra till min mormor sen lägga ljus och blommor hos min morfar också vidare till min morbror för att fira jul där även kusinerna är. På kvällen kör jag&mamma till trelleborg, så ska jag fira med min pojkvän släkt då.



allihop väntar på tomten.

robin, jag & hans kusin.
KYYSS! & ha en riktigt trevlig jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0