Fridaay!

hejhej soliga dag, även pengadagen! & det betyder att jag är lycklig ;p

blev ett senare tåg till skolan med jessica idag, 5 minuter försenade bara (: haft ULS hela dagen förutom sista lektionen, var engslak och vi skulle kolla en film men de fucka så vi fick åka hem, va hemma halv 2.

blev in i badet och när jag hade balsam i håret så skruvades min volym upp till 30, alltså SJUKT HÖGT! blev sjukt rädd och fick springa upp med handduk om fötterna och balsam i håret för att stänga av stereon, TAGE är en ande som är i vår lägenhet och spökar och han gillat att skruva upp min volym, han kanske gillar de (; men jag blir rädd ... rädd som fan faktiskt! de skrämmer mig ofta ....

blev på med mina haremsbyxor och prova vårskor idag, fick värsta vårkänslan ;D vill bara gå ut med de och känna att jag inte fryser, men de går inte än tyvärr :( haha!

ikväll blir de till baby förmodligen och spendera min helg där <3


xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0