fest hos mandy,

igår blev det restaurang med pappa och min bror (; riktigt gooood mat! stack till Ole sen och snacka lite skit sen körde pappa mig till Mandy där det blev fest, började shota turkisk och sånt ;D trevligt folk! <3  Sen helt plötsligt så kände jag att jag fick ont i skelettet igen, men pang så svimma jag men sara tog emot mig .. sen låg jag inne ppå soffan ett tag tills jag börja må bättre, sen blev det vatten resten av kvällen igen..
fan vad jag hatar sånthära ... läskigt som fan, får se om jag svimmar idag igen, då är det riktigt sjukt ! ;o

limpan va snäll och körde mig hem vid 3 tiden, tack vännen :) sen blev det att sova direkt, efter lite sms och sånt.

vaknade och då blev det frukost med mamma direkt sen gick vi ner och solade, guuud så skönt (: Kom precis hem, och nu blir det nog en film eller något sånt. Bara ta det lugnt (;


spagetti bolognese


gurra tha man & jag ;D


foooolk

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0