sööndag.

hej, tjena, hallå, tjabba alla läsare (:

min söndag har varit riktigt mysig. vaknade ganska tidigt och kände mig riktigt utvilad (: blev frukost och sen låg jag vid tvn och kolla lets dance reprisen lite. Efter det så gick jag&mamma en lååång promenad, riktigt skönt var det men blåste en massa tyvärr, men gillar den rundan, och ännu mer när man går ner på sjölandet också ... <3  Sen efter det så gick vi till solariumet där man låg i 20 minuter, somnade (: gutt, sen kom man ut brun och fin men stank skit hahha!

väl hemma, la jag mig i ett varmt bad och skrubba väck den hemska sol doften ;) haha! Sen nu sitter jag bara vid datan och pratar med pojkvännen, sen ska jag&mamma snart äta och sen kolla film.

mysig söndag, I LIKE (:

imorgon hade jag haft sovmorgon egentligen men nu går jag ut på praktik, så börjar klockan 8 men slipper pendla (: gillar det extremt mycket, kommer bli intressant. hoppas jag trivs där. sen kanske robin kommer <3 hoppas.

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0