Lördag!

godmorgon, eller rättare sagt Godmiddag (;

igår så blev det kebabpizza när dom kommit, också köpte jag&robin lite godis på allibabba där man även träffa Pontus :D min saknade vän .. trevligt. väl hemma så blev det att kränga sen var det Let´s dance där morgan åkte ut, och direkt efter de så somnade jag hahaha! aw ...

vaknade vid 9 men låg kvar till typ 11, sen blev det att käka lite frukost sen stack robin :( ... så jag hoppa in i duschen sen nu sitter jag här, blir väl att leta kläder till kvällen sen, ska på släktkalas ju (: min moster fyller jämnt! får hoppas det blir treeevligt ;D sen får jag se vad kvällen har att erbjuda,

nu har allt läkt, yes yes yes ! ;D

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0