Tisdag.

godmorgon allihopa, everybody (:

vaknade vid halv 10 idag av att grannarna höll på och borra! fan vad jag stör mig nu, man får inte ha oljud innan 10 på morgonen och efter 10 på kvällen. men det struntar våra gamlingar i trappan i som vaknar redan klockan 7 på morgonen. ger dom en dagens ris för detta (;
blev upp och åt frukost sen. blev 2 mackor med skinka också ett glas yoghurt med vindruvor och banan i ;D mumma! men nu tog yoghurten slut .... Sitter nu här och nyss skrivit en uppgift i kommunikationen, blev väl helt okej. Ska börja plocka iordning lite överallt i lägenheten och sen dammsuga, det har jag lovat mamma ;D för hon jobbar från 08-20 idag.. trist som fan, men jag sticker bort till hon efter jag ätit i eftermiddag.


xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0