helgeeen!

i lördags så stack jag ju till trelleborg på 18års fest för aliiice :D ruda kom och hämtade mig och hanna sen bar det av där, va dock först av alla ;p blev mat sne började allt syppande! fyfan .. så hemskt det är ;p hahah! drack riktigt mycket turkisk och det är inte bra för mig, det märkte jag p morgonen .. fyfan ... hahaha! menmen sånt är livet ;) blev dock lite bråk på kvällen men det blir de alltid tycker jag .. sånt är livet.. tackar iaf alla för en trevlig kväll :D speciellt aliiice! & gurra är dissare som sket i mig ;p haha!
vaknade på söndagen i robins säng, fyfan sån huvudvärk! blev att duscha sen iväg till malmö, på bilträff direkt. inte bra så bakis som jag va, men trevligt att träffa alla :D
sen hem med robin till mig så blev det mat och mys sen nu är det måndag och jag sitter iskolan, robin stacki morse :/ hemskt.. menmen!

xoxo /Celina
Ps: IDAG FÅR VI DUUUUSCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0