Ny vecka, kort vecka ;p

i söndags så blev det upp vid 10 tiden, fast då kolla jag&älskling på film i sängen. mysigt som fan! frukost sen stack vi och handla slush ice och sen hem till mig för lite snack och mys men han åkte hem sen vid 3 igen.. :(

men på kvällen fick jag ett sms: saknar dig så sjukt mycket, förstår inte hur man kan sakna någon så mycket som jag saknar dig, kan jag komma och sova hos dig imorgon efter skolan?
& jovisst kan han de, saknar han som fan!

så nu har jag slutat skolan, fick svar på matteprovet och min lärare tycker jag ska kämpa och göra matteb också vilket det nog blir ändå iochmed han sa de. sen slutade vi och jag har legat på balkongen lite nu och om 30 minuter kommer baby hiiit och då blir det mat, dusch, tv och massa mys ;D SKOLA IDAG, IMORGON OCH I ÖVERMORGON SEN LÅNGHELG!

xoxo /Celina
ps: grattiis till norge som vann eurovision song contest 2009,
gilla först inte låten men alla har gått och nynnat på den idag så jag
har börjat gilla den mer och mer haha x) men tycker turkiet, ukraina eller azerbajan va bättre ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0