SOOL OCH VÄRME!

denna helgen har ju varit så varm, solig och underbar ;D right?

i fredags så stack jag&dennis ut i ystad med alla andra, blev att köra runder, snacka skit och lite sånt trevligt, sen kom man väl hem runt 2 tiden.

lördagen vaknade man vid tolv och då blev det frulle sen fix med mamma lite inför hennes kväll i törringe, så då stack jag vidare till pappa sen där robin och hans syster hämtade mig ;D så det blev hem till dom för robinson final sen ut i stan med alla andra trevliga folk ;D

denna dagen vaknade man vid tio och då blev det frukost sen började robin hålla på med bilen så då låg jag&hans syster ute och solade och spelade lite SkipBo ;D yeey! gillar de starkt. trevlig dag ;D


KYYSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0