Valborg!

tack för en trevlig valborg allihop! :D

gårdagen började med att jag&baby stack till mandy på lite party, alla var redan där och grillade sen blev det krök där men iochmed vi satt ute så frös alla röven av sig så dom som inte druckit tog bilar också proppa vi folket i dom, Jonna körde hampes traktor ;) haha! iaf så var vi hos Dennisbästa resten av kvällen :D yeey! lyckat som fan, men mådde inte det bästa direkt.. ont i magen och lite så .. menmen (; går att festa ändå ju ! haha :D SHOTTA TURKISK!


dennis med "festmössan" i mandys källare.


jag&gurra tha man hos dennis.


hampe,tobbe,jag&mindie!


mindie&jag hos mandy


alla som äter.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0