fullt upp med rum & kise.

igår på kvällen blev jag helt plötsligt rastlös så ringde upp min gamla vän Monica. så hon kom hit så körde vi lite runder, bl.a. svedala och malmö. bara snackade minnen :D älska det! så himla skoj att träffa henne efter 2 år. kom hem vid 2 tiden på natten och då blev det att sova i soffan.

vaknade 8 imorse av att katten skrek inne på toaletten. kom blod från hans bak :/ så vi körde direkt iväg till vetrinären så nu blir han inlagd i 1 vecka sen om det inte blir bättre så får han avlivas :'( .. <3
hem och börja tvätta, bankbesök och nu håller jag&mamma på med rummet.

hör av mig här sen ;D kanske med lite bilder på rummet.

KYYSSS!

Kommentarer
Postat av: Monica

Förhoppningsvis ska de blir bättre igen så du slipper skriva gamla vän ;) Riktigt trevligt att träffas igen, saknat de som fan!

Hur va de vi sa? You and me forever! :D Älskar dig vännen! <3

2009-10-28 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0