hejdå skurup ;p


sovit riktigt gott i mitt nya rum! :D men drömde att jag vaknade och färgen hade trillat av väggarna hahaha. blev upp och äta frukost sen duscha. Nu har jag precis sminkat mig och ska packa det sista (:

om ca 1 timme kör jag&mamma mot trelleborg där vi hämtar jessica och sen hoppas på en ny telefon till mig, alla tjatar på att man inte kan prata i telefon med mig för att allt sprakar och sånt haha. Mamma lämnar mig hos min man och sen kör hon mot skurup igen.

dagarna i trelleborg kommer bli plugg, ullared, mys, film, ut ? :D

KYYSSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska till Ullared om en månad. Berätta gärna vad som finns där uppe. Julpyntet har nog dykt upp. :)

2009-10-29 @ 00:58:06
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0