Ullared.

idag blev det upp vid 6 tiden för halv 8 körde jag,mulle och robins mamma mot ullared och från Lund körde robins syster och kompis.
alt började med världens kö, haha. och väl inne var det en himla massaaaa folk! plus att alla var stressade så det gick i 190 ;p haha.
fick köpt en massa iallafall, eller jag trodde jag skulle handa mera men blev nöjd (: bilder på sakerna kommer upp på söndag kanske, för då är jag hemma igen.

Nu kollar jag idol, för min pojkvän sover bredvid mig........... trevlig fredag... iallafall så händer väl inget skoj idag..

KYYSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för att du berättade för mig. Hoppas ni hade en bra dag och att du blev nöjd med det du köpte. :)

2009-10-31 @ 15:05:42
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0