upptagen....


varit hemskt upptagen sen i fredags... och inte haft en data vid mig iheller :/ men nu hade jag iallafall tänkt berätta om min helg :D

i fredags blev det idol och massa mys hemma hos robin bara, kollade 8 mile innan vi gick och la oss (:
lördagen började med mysteriumet på greveholm sen iväg till rockarp tillsammans med killarna, för dom hade kört och lekt på grusvägen i 130 km/h och sen svängde vägen utan att dom visste de, så PANG in i en mur och träd. ingen skadad men kunde gått illa... att dom inte lär sig ;s alla försökte dra upp bilen men den satt som fan så det va omöjligt.. den är fortfarande kvar där, så dom måste fixa en traktor som kan dra upp den.
kvällen blev fotboll danmark-sverige sen ut en vända med folket :D dock ganska dött ute...
söndagen blev inte som den skulle..... vi vakna och blev massa film och mys hela dagen (: på kvällen skulle vi kolla bio, men påvägen dit såg vi bärgarbilen och körde efter och såg att det va en killkompis till oss. Han hade kört och våltat på 101:an så han låg i malmö på sjukhuset och bilen va totalt krashad. PANIIIIK, sket i bion och stack in till sjukhuset och satt där hela kvällen. men han mådde bra (: mycket bra efter hur bilen såg ut.

idag är det måndag, och det betyder PRAKTIK :D gillar de verkligen! bättre än skolan.. haha. sytt upp min klänning och sånt idag som jag ska ha i helgen.

KYYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0