slut på helg...




då var även denna helgen slut.. gud vad snabbt alla helger ska gå :/ Har iallafall haft en underbar helg.

på fredagens efter skolan så kom min pojkvän och hämtade mig så d åblev det grillat sen mys framför idol hos honom (: skulle sen vidare till ystad för sista bilträffen men kom inte ens till svedala så hände något med bilen så det blev hem och kolla OC istället :D
lördagen blev till stan och köpa strumpbyxor sen hem för att duscha, sminka sig och klä sig för robins släktträff i malmö. Helt plötsligt så kom det dit en präst, överraskning! bröllop ;p efter maten så blev det tillbaka till trelleborg för att byta om och sen kom andersson och körde oss till dennis och sen alla iväg till alexander böös 20års fest :D massa mat där också, riktigt trevlig kväll :D drack lagom och massa partaj. träffa lite gamla vänner också, från skurup.
söndagen vaknade vi vid 11 och då blev det oc sen massa mys :D vid 3 så körde robin hem mig.... så då blev det lite mat och nu sitter jag bara här.

KYYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0