Underbar helg!

denna helgen har varit underbar!
det började med att min pojkvän hämtade mig fredagkväll så blev det hem till han för lite käk sen Idol tillsammans med hans föräldrar :D massa skratt. Blev sängen tidigt.
upp klockan 6 på morgonen för att ta färjan över till tyskland klockan 8 med sofi,ägget&mulle :D handlade massa sprit med oss hem. trevlig dag men sen var man trött haha.
väl hemma så blev det lite tv där jag somna i soffan haha, sen ut en runda med folket!

imorse när vi vakna så blev det frukost sen några avsnitt OC :D vidare in i duschen för att vi skulle bege oss till Lund på födelsedagskalas hos hans syster. trevligttrevligt <3 nu har jag kommiit hem och ska kolla på Ensam mamma söker, sen blir det Kommisaren och havet också godnatt. riktigt trött.

haft en sjukt underbar helg <3 & nästa helg blir lika underbar, allt är redan planerat.

KYYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0