Norrköpingsresan!

Resan mot min familj började klockan 10.00. Då körde vi från min pojkvän med stopp på bl.a. godisflyget :D Väl uppe så blev man välkomnad. Åt taco och fick höra hur konstigt vi skåningar pratar haha ;)
Vidare till media markt med min systers man och 2 barn.
Kvällen bjöd på mys, bus med barnen och massa snack.

Fick träffat den minsta bebisen, Stina! Hon är cirka 4 månader och är min systers femte barn.

Dagen efter vaknade man med tuppen, gick upp och duscha och sen blev det mys med barnen till Bolibompa och sedan frukost. Vi åkte in till stan för shopping, där jag hittade en skinnjacka (: (Läggs in bild senare i veckan på den) På eftermiddagen kom Dedda (min farfar) då vi sen åkte hem till honom och umgicks och sen gick vi till Karci & Vukica (min farbror & hans fru) där vi käkade lite. Även min ena kusin och hennes barn kom på besök där. Även denna kvällen blev det massa bus till sent också mys med barnen.

Lördagen började också med att vakna tidigt p.g.a. att barnen skriker och busar. På morgonen fick barnen leta efter påskägg i trädgården och efter det, åkte jag & min pojkvän iväg till min faster där även Dedda var. Vi käkade ungersk gryta och pratade massor. Gick även en promenad i det underbara vädret. Vi åkte sedan vidare till Maxi där vi skulle shoppa lite, men hitta bara en tjocktröja, och sen handlade min pojkvän underkläder till mig ;D hihii! Kokade ägg som vi alla målade på under kvällen, även fast vissa av barnen mest hade färgen i huvudet. Rush hour 3 gick på tv så låg och mös med Volle & Valle i soffan och såklart med dom andra också.

& Nu till dagen då vi tvingades åka hem igen...... Åt frukost och busa lite men sen var vi tvunga till att åka hem igen! Så blev att krama om alla en sista gång och sen körde vi hemåt :( Så himla jobbigt att se alla i min familj vinka. Känns som ett Adjö, men det är det aldrig! Stannade inte så mycket på hemvägen, förutom till någon bilsak i Motala. (omväg!!) haha!

Väl hemma blev det dusch och mat sen vidare på bilträff i malmö fast knappt folk så vi körde hem och kolla film istället.

Då var det slut på resan! Hoppas ni inte saknat mig allt förmycket här i bloggen ;) Men nu är jag tillbaka.

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0