Ögonfransfärg.



Efter skolan så bestämde jag mig för att köpa ögonfransfärg.
Aldrig testat att färga mina ögonfransar förr men i och med mina fransar är nästan vita, så orkar jag inte lägga ner tid på att sminka mig varje morgon.
Hitta denna i en liten butik i Ystad och tänker ge det ett försök! (:
Produkten är från Depens och hoppas jag blir glatt överraskad.
Vill kunna känna mig fräsch även direkt när jag vaknar! :D
bara att blanda färg och vätska som medkommer i förpackningen, lägger fet kräm runt ögonen, också pensla på blandningen med mascara borsten som du även får med i förpackningen.
Efter cirka 30 minuter så har du svarta ögonfransar!

Ska se när jag har tid att fixa det. Lägger upp före och efter bilder då förmodligen.

KYYSS!

Kommentarer
Postat av: Kusin Jessica

Ett stort tips, gör det inte själv hemma. Det svider som faaaan om du inte har tillräckligt mycket vaselin. Du kan fixa fransar och bryn på cityklippet på kyrkogatan för 190kr tror jag det är. Bättre att göra det första gången hos någon som kan för de svider kan jag lova om du får det i ögat! =) Trevlig Valborg

2010-04-29 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0