projektarbete..

Upp tidigt för att hinna med bussen mot skolan.. Fick gå upp 1 timme tidigare, iochmed jag sov hos min pojkvän ;p
Väl i skolan så pratade vi om projektarbetet i 1 timme.
Dom flesta vet nog vad projektarbete är men för er som inte vet så är det ett "stort arbete"  som görs i hela trean, alltså 1 år. Kan ni tänka er att göra ett arbete i ett helt år..
För oss som går på barn och fritid, ska vårt handla om människor men det kan vara allt från cancerfonden, barnpsykologer också till funktionshindrade. I arbetet ska man föra en loggbok efter varje sak man gör i arbetet, varje litet ord du ändrar, ska skrivas upp i den loggboken.
Sitter och funderar lite på vad jag ska göra, sitter och väljer mellan två ämnen! (:
Blir nog bra i slutändan.
Blev hem tidigt idag! :D Strunta i mitt mentorssamtal så jag kom hem 2 timmar tidigare.

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0