Sista skoldag för mig (:

Morgonen började av trevligt sällskap med Camilla, en barndomsvän som betyder mycket! & Sen var tåget inställd så blev buss istället som kom i sista sekunden, jag hann precis till idrotten ;p
Hade power walk, inte lika jobbigt som sist + att jag inte fick skoskav (HURRAA)
Engelska och Svenska efter det där jag fick reda på mitt svenskaprov som gjordes innan lovet. Tyvärr sätter lärarna inte betyg men det såg superbra ut! :D
Lunchen har gjort att min mage krampar......... så ska lägga mig i sängen och kolla OC, eller vara duktig och gå till mammas jobb och hjälpa dom där? Får se (;

Fick även studentinbjudan idag, kul! :D

KYYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0