Tvmys med mamma.


bild från när vi reste till Bulgarien, bara vi. 2007

Då har kvällen bestått av att tvätta som vanligt & sen kom mamma hem efter möte så blev det bara mys framför tvn vilket är så himla skönt. Prata massa med min mamma om allt mellan himmel och jord också mysa.
Det är många som blir chockade när jag pratar om mig och min mamma för vi har så himla bra relation. Om något hänt mig så berättar jag det för henne eller om jag hamnat i knipa och har problem. När hon har kärleksbekymmer eller ska berätta om festen i helgen så kan vi sitta i timmar.
Skönt att jag fått den kontakten med henne! (:
Sen vi flyttade ifrån pappa och tyvärr min bror "som fllytta med pappa" så har vi fått denna kontakt.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av OC sen sova.

KYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0