Helt slut i kroppen ..

Vallåkrahelgen gör alltid att man känner sig så trött och sliten på söndagen haha :D
Haft tur med vädret under hela helgen, en snabb regnskur på 10 minuter under fredagkväll annars har det varit moln och sol hela tiden och det gillas starkt.
Inte lika bra ös detta året som de andra, men ändå haft en otroligt trevlig helg!
Mycket bråk på campingen och en himla massa poliser som förstört stämningen och så.
Det är ju alltid s.k. "burkouter" nere i byn med en himla massa folk, men blev inte allt för mycket av de p.g.a. poliserna.
Efter några timmar på träffen idag så åkte jag och pojkvännen hemåt. Väl hemma så tog jag en dusch och la mig i sängen för att vila, men somnade direkt, och vaknade 3 timmar efter :D kan ju inte bli bättre haha! Tur jag är trött nu med så jag somnar sen ikväll.

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0