Fast med bilen...

Efter jag och robin ätit middag så kom krille och hans flickvän, så körde vi till en liten by där min pojkvän har sin bil över vintern. Och när vi ska ta oss därifrån så är det så mycket snö att vi sätter oss fast, och däcken hänger i luften så vi fick inget fäste...
Jag fick sätta mig bakom ratten och visa mina skills ;D hahaha! medan pojkarna puttade. Sen fick en traktor komma efter 1 timmes kämpande, och dra loss oss.
Killarna var iskalla och blöta upp till magarna, ösregnade och fullt av snö och is överallt..
Kom iallafall hem efter många om och men, och nu ska jag lägga mig i sängen och bara ta det lugnt vid tvn.

Skola imorgon igen, slut på lov!

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0