Syskonkärlek!

På tv går det just nu en dokumentär om vuxna syskon som har ett förhållande med varandra. De har inte växt upp tillsammans utan träffats när dom blivit äldre och då har dom blivit attraherade av varandra och sedan inlett en relation.
I dokumentären så är det 1 par som just nu är i rätten om dom ska få fängelse för att dom har ett förhållande när dom är syskon med varandra, vilket kallas incest.
Själv tycker jag att kärlek är kärlek, dom växte inte upp tillsammans och därför tycker jag itne att dom kan dömas till någon! Men om syskona växt upp i samma familj så hade det varit annorlunda, i mina ögon iallafall.

Nu ska jag kolla på Spårlöst, och sen blir det sova! Men stänger av datan redan nu.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0