envisa munsår...

I söndags vaknade jag av att det sved till på läppen, ett munsår som var påväg. & Direkt tog jag salva för att det inte skulle bli ett munsår, utan försvinna snabbt igen. Men istället blossar de upp och nu är det ett stort äckligt munsår och jag tvingas gå med vit salva på läppen i skolan :/ ack ack...

Nu har jag iallafall tvättat klart, nästan. Ska snart göra lite mat, blir kyckligfilé och pommes.
& Ikväll är det dating in the dark, och massa provplugg "idrott & engelska" Nyss skrivit massa på mitt pedagogik arbete så är typ klar :D

- Idrottsprov
- Engelskaprov
- Svenskaprov
- Psykologiprov
- Waldorfinlämning = Pyttebit kvar
- Natur&friluftsliv inlämning
- Fritidshem inlämning = på god väg
- Möte med "Friendsgruppen"
- Göra klart Naturkunskapsuppgift = på god väg

KYYSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ju såna plåster.. :)

jag får också sånt ganska ofta men de gör att de är osynligt :) :)

2010-03-17 @ 16:36:49
Postat av: Anonym

från johanna :)

2010-03-17 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0