Jävla mobil!

Igår när jag kolla på OC, så blev klockan mycket och jag tänkte:
- varför smsar inte min pojkvän mig? han måste ju kommit hem...
Det ringde på hemtelefonen vid 10, men jag tänkte inte mer på de utan fortsatte kolla OC. sen lite innan 11 kom mamma in i rummet:
- sover inte du? robin ringde innnan och var orolig, han hade ringt och skickat massa sms till dig!
Men jag hade inte fått någora sms ( jävla mobil! ) så starta om mobilen och då kom alla sms, men då sov robin redan..

Nu är jag uppe, knappt kunnat sova inatt och mår inte de bästa idag iheller!
Tråkigt när man talar sanning men personer inte tror på det man säger.

Iallafall, iväg till skolan snart!

KYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0