Malmö.

Kom hem från Malmö för 1 timme sen, cirka. & nu har jag ätit lite och duschat.
Tåget mot malmö direkt efter skolan tillsammans med Jessica.
blev dock bara en snabb runda för vi slutade sent. Jag köpte ett rosa nagellack "ovanligt", underkläder också ett par skor. Fast skorna köpte jag av min klasskamrat i skolan för dom var för stora för henne. Det var ett par vanliga vita skor, dock fungerar det inte att ladda upp bild just nu :/ Men gör det isåfall senare!
Ikväll klockan 21.00 är det program jag vill se på alla kanaler.
Svt1 - Andra avenyn
Tv3 - Efterlyst
Tv4 - Fuskbyggarna
Kanal 5 - Greys anatomy
Störigt att dom sätter alla program samma tid & dag!

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0