Sol, HM & Buss

Vilken dröm jag hade inatt! ;o
Vaknade av att jag grät som fan, kudden var blöt och jag kunde knappt andas. Drömmen handlade om att min mamma och pappa var gifta igen, och pappa skulle hämta mig efter en bio i ystad och då berättar han att mamma dött under kvällen, bara fallit ihopa.
Så himla rädd jag blev!

Ingen psykologi idag, så slutade redan 13.20 och då begav sig jag och jessica till HM där hon handlade bl.a. en väska medan jag inte hitta något.... Men ska dit imorgon igen, för då kommer  ny leverans och antagligen jeansshortsen jag vill ha, och kanske vårskorna? :D Hoppas!
Tog tåg till Svedala sen och buss därifrån till Trelleborg. I Lurarna lyssnade jag bl.a. på Italobrothers - Stamp on the ground. ÄLSKA!

Nu har jag nyss duschat hos robin, så nu får jag se vad som händer (:

KYYSS!


Kommentarer
Postat av: 2I1N3A-iinaaa

svar: Hej! Jo jag får in mocka bandet men det vita nylon bandt är slut. alltså det rosa som finns i ankarkedjan på bild.¨ådant vitt är slut..

2010-03-03 @ 17:33:09
URL: http://iinaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0