Söndag!

Hejhej allihop.
Tänkte berätta lite om den röriga lördagskvällen ;p
Började med att mammas polare kom hit så vi åt, och sen kollade vi melodifestivalen, där Anna bergendahl vann! Tyckte själv att Timotej eller Salem al fakir skulle vinna, men hon var riktigt grym hon med.
Jag och min pojkvän körde sen dom till anderslöv och efter de bar de av hemåt för att kolla film men efter 15 minuter ringde mamma och sa:
- här är ingen folk, kan ni köra oss till ystad?
Så då fick vi hämta dom och iväg mot ystad och efter 2 timmar hämta dom där igen.
Kom i säng vid halv 3 efter en rörig och dryg lördag där jag och robin knappt hann mysa eller ta det lugnt.

Idag har vi kollat på "drömmarnas horisont" och mest haft det mysigt. Dock inte gått utanför dörren, i detta härliga vårvädret men får väl snart bege mig ut så jag får frisk luft.
Han åkte nyss hem.... så nu sitter jag bara här :/

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0